Lalala

Tjaalla!
 
Tyvärr så har jag varit borta en massa,
har varait i min sommarstuga och typ chillat, fast det gick inte så bra bland alla myggen. Det var typ 10000000 st! :o Skit jobbigt, o så fick man inte sova heller, för att dom kom och surrade i örat typ varje 15 min :P
 
Aja, nu är man hemma, och ska försöka blogga lite mer nu :) Men när det är sommar så blir det lite mindre av det, för att det är sommar och då vill man vara ute i solen o så.. 
 
Iallafall, nästa inlägg blir fler bilder från stugan, ska importera dom först från cameran till datan. Så jag hoppas att vi ses då! :D
 
Puss, Emma.

Kommentarer
Saga säger:

Vad har du för typ av kamera?
Fin blogg! ;)

Svar: Har en canon, det är typ en poppulär kamera :P
Emma

2012-07-20 | 01:03:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback