Typ av blogg? ✎

Jag hade tänkt ha en bildblogg, med många bilder, men när man är upptagen och inte kan ta så många bilder så får det bli ett annat inlägg. 
Jag tycker att det är roligt med många bilder i ett inlägg. Då vet jag inte vad ni tycker då, kanske samma? :)
 
Jag är ingen modetjej som sagt, är lite mer Tjejen i naturen. Men kan försöka bjuda lite grann av mode, och typ vad jag gör på vardagarna o så. Kommer försöka lägga in egna bilder som jag har tagit, eller någon annan, men att det kommer från min kamera. Kommer inte ta så många från google.
 
Just nu håller jag på med fotboll som sagt. Vi har gått vidare till semifinalen, och ska fighta hårt för en finalplats.
Godnatt på er, ska sova nu. ^^ Bilder kommer imr.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback